poniedziałek, 7 grudnia 2015

NOWY BLOG!

Jakby zacząć... Mam nowego bloga.
Nie jest on o Diecesce, ani nie ma nic wspólnego z Violettą.
OD RAZU MOWIĘ!!!!
NIE MAM ZAMIARU OPUŚCIĆ TEGO BLOGA NIE MARTWCIĘ SIĘ :*

Blog jest moją wizją kontynuacji "Saga Zmierzch" i skupia się głownie na Renesmee i Jacobie.

Zapewne niektórzy nie mają pojęcia  co chodzi XD.
Ale jeśli mimo tego macie ochotę zajrzeć na bloga i powiedzieć co myślicie, a może nawet i czytać historię ZAPRASZAM !!!!

Starałam się tak napisać przedstawienie postaci, że nawet osoby, które nigdy nie widziały, ani nie czytały "Sagi Zmierzch", mogły zrozumieć o co chodzi, ale jeżeli mielibyście pytania, zadajcie je śmiało w komentarzach.
Mam nadzieję, że wpadniecie :)

http://zmierzch-renesmee-jacob.blogspot.com/

JESZCZE RAZ SERDECZNIE ZAPRASZAM ;)
Liczę, że zajrzycie i powiecie co myślicie :*


LOVCIAM DIECESCE :*

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam sb postaci, ale Zmierzch to nie moja bajka :) Nie przepadam za wyimaginowanymi postaciami, wampirami, wilkołakami... Powodzenia :3
    LL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy kochana ;)
      Bardzo Ci dziękuję, ze w ogóle weszłaś skoro nie przepadasz za tym filmem ;)

      LOVCIAM DIECESCE

      Usuń
    2. Może jak kiedyś zdobędę się na przeczytanie książki... Nmzc!
      LL

      Usuń
    3. Naprawde polecam :) Nie wiem czy ci sie spodoba skoro nie lubisz wymyslonych postaci, ale moim zdaniem książka iwtne :)

      Usuń
  2. mi sie podoba ze chcialas dac opowiadanie o renesmee i jacob i lubie ogladac sage zmierzch i czekam na twoje rozdzialy o tej parze

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oczywiście wpadnę bo uwielbiam saga zmierzch. Zapraszam do mnie
    http://diecescalovestory.pinger.pl
    ~I❤Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo :*
      Mam nadzieję, że nie zawiodę moją wizją kolejnej części :D

      LOVCIAM DIECESCE

      Usuń
  4. Kiedy rozdzialik ????????

    OdpowiedzUsuń